Äntligen!

Bloggen har legat nere på grund av att Muppen har vilat nu i 3 veckor.
Jag har haft fullt upp med skolan, projektarbetet och även varit iväg på studentkryssning.
Sen har det inte känts så roligt att skriva om att Muppen står i sitt hörn i hagen typ varje dag heller ;)
 
Nu har han dock börjat sättas igång igen, och ska väl vara igång som vanligt om 2 veckor ungefär.
Idag har Frida skrittat ut på honom och imorn ska jag jag göra samma sak, dock ska jag lägga till några travövergångar också, om det passar för hern.
 
Jag har även sportlov nu, och Frida med.
Så vi ska rida ut någon dag i veckan, tror jag vi bestämde iallafall!

Så nu har jag och Muppen 1 vecka på att komma i fas igen, Mysa en massa och bara vara!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0