Tömkörning eller skridskoåkning?!

Idag tömkörde jag Muppen, för första gången :) Annies pappa & bror var med. Gick ganska bra, eller dte gick väl bra :P Haha, han går lite väl snabbt bara, när han sätter den sidan till. Men vi gjorde lite volter längs vägen. Gjorde halt och backade lite. Jag var på väg att halka omkull flera gånger men lyckades alltid parera med något snyggt move.. ;P
På hemvägen var det en pyttebacke på typ en halvmeter, aa det lutade lite iaf, och då försökte jag stanna Muppen men insåg sen att det inte gick så bra när jag själv inte kunde stanna, haha! Så sen gick jag bredivd honom och höll i mig :)
Han var iaf riktigt duktig och snäll mot mig, myshästen <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0