Presentation Annie.

 
Annie heter då jag som driver den här bloggen numera. 
Jag är en 19 årig tjej från en liten by utanför Ludvika där jag bor med min familj och våra djur. 
Den här bloggen kommer först och främst handla om mig och mina hästar men även annat som jag hittar på i livet. Jag är väldigt glad som person och tycker mycket om att hitta på nya saker. 
 
Jag har ridit i nästan 10 år, på både ridskola och privat. För det mesta har jag ridit föredetta travare då det är de hästar jag tycker om mest. 2010 började jag på Stiernhööksgymnasiet i Rättvik och gick där hästhållning. Jag bodde då borta på veckorna och var bara hemma på helger, detta var den roligaste tiden i mitt liv och jag har så sjukt mycket minnen därifrån. tog studenten därifrån 2013 och är numera arbetssökande och gör inte mycket mer än rider, umgås med vänner och gymmar. 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0