2012, Augusti

Samma sak den här månaden, red Muppen en massa.
Tränade, tränade,tränade och hade massa kul såklart!
Muppen blev otroligt fin i hull under sommaren, och fick grymt fina muskler.
Gaasch va fin han var då!
 
Vi tränade på för Klara-Stina, nästan varje vecka, och dessutom jobbade jag.
Så det var fullt upp på dagarna, slutade 3 vissa dagar och skulle vara i byn 5.
Det var hektiskt men roligt, (glad att jag har en häst som skrittar på bra)
 
I slutet av Augusti började även skolan, så sedan dess har bästa Frida och min kära mor hjälpt mig otroligt mycket på veckorna, och så har jag när jag inte jobbat ridit honom på helgerna.
Han har hållts igång sen i Maj/Juni och är det än idag!
Fortfarande grymt fin, dock lite vinterstel, eftersom han lyckats ramlat och sträckt sig 2 gånger..
 
Grymt snygg häst!
 
Muppen i Klara-Stinas fina stall, tillsammans med Matias!
 
 
 
 2 underbara bilder från när jag red på åkern en dag, han var jättefin då och gick som en klocka.
Dessutom ser man på dessa bilder hur biff han var!
 
Bild från en träning hos Klara-Stina.
Muppen tyckte hindret högre än vad de egentligen va, och tog i som F*N!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0