Frida loggar in lite snabbt..

Ja jag har precis kommit hem efter allt julfirande.. har vairt både här hemma och åkt ner till Uppsala till släktingar :)
Har fått en hel del fina saker, ska blandannat inviga en ny hjälm imorgon när jag & Annie ska rida ut med ponnyhestarna! :))
 
Som ni sett så har ju Annie planerat in några tävlingar med Muppen inför 2013 och det var ju en liten utmaningsgrej vi gjorde att jag skulle ut å starta Olga lokalt och hon skulle ut å starta Muppen lokalt.. så vi får väl se hur det blir med den saken! Roligt ska vi ha iaf!
Och ett grönt kort ska jag försöka införskaffa mig iår också.
 
Jag har faktiskt startat en lokal under 2012. Med B-ponnyn Coccos. Vi hade inte våran bästa dag "resultat-mässigt" (stavning?) men det var en bra erfarenhet!
 
Ni får en liten bild på oss som någon i Forsberg familjen fotade under samma tävling som Muppen & Olga var med på i höstas :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0