Jag och min planering!

Jag har ett behov av att planera, hela tiden.
Till vad jag ska göra på dagen till vad jag ska göra under flera veckors tid.

Allt ska planeras noga, och jag blir oftast stressad när det inte blir som jag tänkt.
Muppen är väldigt viktig för mig att planera för,
Alla dagar han ska ridas. När vi ska iväg och om det ska bli nått speciellt.
Då måste jag skriva upp allt noggrant!
 
Planerar alltid mina veckor, och dom blir oftast fulla!
 
Tycker det är mycket viktigt att man har planering,
då hinner man med mer, och sedan tycker jag att man ska
 planera in "egen timmar" varje vecka.
Alla behöver tid för sig själv, kanske lägga sig tidigare?
Ta en promenad eller bara ta det lugnt.
All tid är viktig!
 
Och tiden med Muppen är viktigast!!
För mig!
 
Hur är det med er? Planerar ni mycket?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0