Året för Muppen och Annie, Januari

Januari..
Januari var en bra månad, jag träffade Matias i slutet av månaden. 
Och innan de hann jag med att åka massor bakom bilen på pulka, tefat, skjärtlapp och på huv. 
Hann umgås med mina vänner massor, firade Hanna som fyllde 18, och hade då en galen kväll tillsammans med dom bästa brudarna. 
Han vara på Travet och busa med Madde, My och Malin.
Och såklart bytte jag namn till Annie "Mange" Forsberg på Facebook.
Det var även under de tiderna jag träffade Killen som förändrade mitt liv.
 
Muppen hade det ganska lugnt under hela början på år 2012, Mamma motionerade honom någon dag i veckan och jag red honom på helgerna.
Han hade tjockispäls och gick i hagen och mådde bra på dagarna.
Trixa levde, dock var hon sjuk en period.
Vilket tog på krafterna!
 
I slutet av Januari var jag och Muppen med på en klubbtävling i Grangärde.
Vilket gick bra som vanligt och vi kom runt felfritt :)
 
 
Jag hann även med att skriva in mig på körskolan den 18 Januari.
Ett av de bästa besluten jag gjort, han även med en körlektion samma dag.
 
 
 
Muppen hann även med att gå omkull mitt på vägen, rumpan bara försvann och han la sig ner.
Han sträckte sig i länden och blev stel ett tag!
 
Firande av Hanna!
 
 
Körkortsplugg
 
Bild från tävlingen!
 
Januari var en mycket bra månad, och den kommer sitta kvar i mitt minne längelänge!
 
 


 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0