2012, Juli

Juli var den bästa månaden i ridväg för mig och Muppen.
Allt släppte och han började faktiskt slappna av.
Det var då jag även började rida för Duktiga Klara-Stina nere i byn,
Hon har hjälpt oss otroligt mycket!!
 
Muppen och Frida var även iväg på ridläger i 2 dagar.
De hade hoppträning, dressyrträning, badade och hade NHträning.
Så Muppen var rejält trött när de kom tillbaka, tror att han druckit dåligt också,
Det kan lätt bli så när man är borta.
Så när han kom hem blev han så trött att han knappt orkade gå någonstans.
Det slutade med att Muppen blev masserad, insmord, lindad och hade fleecetäcke på sig i 2 dagar.
Allt för att träningsvärken skulle släppa, lilla stackaren!
Bild från både ridlägret och trött Muppen längre ner.

 
Bild från hoppträningen, en av mina favoritbilder!
 
En till från hoppträningen!
 

Bild från när de badade i sjön, Muppen ÄLSKAR att bada.
Flodhäst i sitt tidigare liv?
 
 
 
3 bilder från första träningen med Klara-Stina!
Så OTROLIGT fin häst jag har!
 
FIn Muppen under ett dressyrpass hemma!
 
Hoppade även för första gången med Olga, hon fattade inte riktigt grejen.
Så hon hoppade mest rakt genom hindret ;)
 
Det hände inte så värst mycket mer under Juli.
Mycket ridning, jobbade lite och umgicks med Matias.
Som även var hos oss i 1 månad under sommarlovet!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0