Julklappar!

Årets Julklappar Hästrelaterat!
 
Vinter ridhandskar.
Ett par tjocka i läder och ett par tumvantar med lillfinger.
Och sen 2 par fungervantar, tunna så man får plats i dom andra vantarna.
 
Sen köpte jag röda fleecelindor till Muppis i julklapp.
Så vår röda outfit äntligen blir färdig!
Även en Gelpad till Olga, som jag nog kommer sno lite ;)
 
Sen fick jag även massor av icke hästrelaterat
 
Presentkort
Pengar
Trosor
Smycken
Och en superfin klocka!
även en hel del mer.
 
Har även köpt egna julklappar ;)

En grön stickad kofta
En ljusblå BH
Gråa byxor
Ny fonduation
Ny Puder
Partylinne
Mössa
Leggins

Och säkert något mer :)
 
Jag älskar Julen, bästa tiden på året.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0