Muppen gör den gamla vanliga..

Idag var det meningen att mamma skulle fota mig och Muppen när vi red i snön!
Mysiga bilder och så..
Dock hade Muppen andra planer och ville inte komma till mig, eller mamma. 
Så jag fick rida Olga först och mamma tog kort på mig,
När vi väl fick tag på Muppen senare, med hjälp av min bror.
Så hade batteriet i kameran tagit slut..
 
 
Får hoppas vi får fina bilder imorgon istället.
När vi ska ner till Sunnansjö på julshow.
 
Muppen var iallafall väldigt fin när jag red och han verkar gilla sitt nya bett.
Han var lagom pigg och tog bra stöd i skritten.
Travade inte så mycket då det var första gången han fick pulsa i snön iår.
 
När jag ridit klart släppte vi in honom till dom andra hästarna.
Dom busade lite och sprang en del, men sen blev Tina arg och sparka till Muppen på bogen..
Som tur var blev de inget sår och han märkte ingenting av de!
Tur de!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0