2012, September

September rullade på bra, gick i skolan, red Muppen, jobbade ibland.
Tränade en del, och så vidare.
 
Ingenting speciellt hände, förutom att jag ramlade av Olga när vi hoppade,
Red barbacka då sadeln gled fram, det hade gått bra på samma hinder flera gånger,
Men hon har en tendens att hoppa "superman" hopp, och det gjorde hon såklart den dagen.
Ena bommen hamnade mellan hennes framben och hon gick omkull.
Jag flög av och landade på huvudet och med ena tummen i marken.
Det resulterade i rejält stuckad nacke, och en stukad tumme,
som jag fortfarande har problem med...
 
En till rolig sak som hände var att jag och Muppen slog rekord "över hinder"
Hoppade ett hinder på 95cm, vilket är vårat högsta. Muppen är lite höjdrädd, även jag..
Så jag var stolt den dagen!!
 
 
Studsträning med Muppen!
 
Hoppträning hos Klara-Stina. Vårat 95cm hopp.
 
Stukad tumme.
 
Red en underbar långtur med Matias också!
 
Och Matias fick träna lite på Muppen, för mig!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0