Some planes..

Måndag: Han vilade!
Tisdag: Mamma longerar. 
Onsdag: Vilar igen.. 
Torsdag: Frida rider honom :)
Fredag: Jag kommer hem, så skrittar ut på honom! 
Lördag: Dressyr i paddocken.
Söndag: Rider ut, konditionsträning.

En ganska normal vecka för lilla Muppen.
Nästa vecka kan jag bara rida lille Muppen på Onsdag och Torsdag. 
För på Fredag åker jag till Sthlm och firar jul.
Hoppas mamma kan motionera honom till den 27:e.
För då kommer jag hem och det blir mycket motion fram till Februari.
För då ska lilla Muppen vila, inte full vila.
Men inget hårt, utan bara skritt turer nån gång i veckan och så.
 
I Mars drar vi igång igen med träning inför våren och sommaren.
Hoppas på att 2013 blir ett kanon hästår :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0