Vinterbilder och känslor.

Letade fram massor med bilder från tidigare vintrar på Muppen.
Det är så mycket känslor i vissa bilder, både bra och dåliga.
Min underbara Muppen stod i hagen med Trixa förra vintern,
De var lyckliga tillsammans och hon mådde bra.
Allting har förändrats nu, tiden går fort..
och jag skulle helst ha stannat den sommaren 2009.
Då hon mådde som bäst och verkligen var på topp.
 
Saknaden gör otroligt, otroligt ONT!
 
Men till det positiva, jag har nu 2 fina hästar i hagen.
Och jag har fortfarande fina Muppen kvar.
Han gör mig så lycklig och glad! 
Längtar efter ännu en vinter tillsammans!
Här kommer iallafall massor med bilder!
Min fina och Tora, som förövrigt blir 18 år idag!
Grattis till henne! <3
 

Gangstergänget busar i hagen!
Stackars Muppen ramlade på vägen hemma och sträckte sig, därför han är lindad och har tjockistäcke!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0