vintrig planering!

Kylig planering!
 
Igår Vilade Muppen, i hagen med Massor med hö och tjockt täcke på sig! mysigt :)
Idag Red Frida.
 
Onsdag: Mamma skulle försöka hinna med något med honom.
Torsdag: Frida rider ett pass i paddocken, Dressyrar :)
Fredag: Skrittar ut i mörkret, när jag lyckats pallra mig hem från Rättvik.
mysigt med all snö och så!
Lördag: Rider ett konditionspass i skogen, om det inte är för halt.
Då får jag hitta på någon väg som det passar bra att rida ut på!
Får trycka på mig alla kläder jag kan hitta på!
 
Söndag: Rider till Sunnansjö och är med på Julshowen, så då får han en rejäl tur!
 
Måndag v.50 Tar en uteritt i skritt och trav.
Ska till läkaren på eftermiddagen så hinner rida Muppen innan det!
kanonbra :)
 
 
Ska även hinna med att ta några nya kort!
Så de kommer också upp!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0