6 månader.

6 månader
ett halv år
25 veckor.
190 dagar.
 
Saknaden är obeskrivlig!
För exakt 6 månader idag lämnade den finaste hästen jag sett den här jorden.
Den vänligast, knäppaste, galnaste och underbaraste av dom alla.
Hon var speciell och lämnade ett stort hål efter sig.
Hon var en sådan häst som händer "one´s in a lifetime".
En overklig dröm var hon.
Hon var min absoluta drömhäst!!
 

Aldrig mer kommer jag få se henne stå och gnägga i hagen efter uppmärksamhet.
Aldrig mer kommer hon kika över boxväggen.
Aldrig mer kommer hon sparka i boxdörren när hon vill ha något.
Aldrig mer de där busiga ögonen.
Aldrig mer de söta huvudet.
Aldrig mer galna ridturer.
Aldrig mer kommer jag få bli galen för att du inte lyssnar.
Aldrig mer kommer jag kunna säga, det är jag som lärt henne de där. 
Aldrig mer kommer vi kunna rida runt i skogen och mysa
Aldrig mer kommer jag vara så modig som jag var på din rygg.
Aldrig kommer jag hitta en sådan häst som dig!!
 
Älskade Risnäs Trixa.
Du är mycket saknad av oss alla.
Vila i Frid du vackra häst!
 
Favoritbilden!
 
 
När hon kom till oss!
Jag saknar det något otroligt mycket!
Den här bilden är min absolut favorit av alla bilder jag har på henne!
sista bilden på oss tillsammans! <3
 
 



 
 
 


Kommentarer
Janice

<3

2012-12-06 @ 14:56:04
URL: http://www.janice.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0