Fullt upp!!

Veckoplanering v.46
 
Måndag: Vila.
Tisdag: Jag åker hem och rider ut i skogen!
Konditionsträning på schemat, i mörkret dessutom, så får se hur de går ;)
Han är lite mörkrädd.. 
Onsdag: De får frukost inne och jag försöker motionera båda två på morgonen,
För Muppen står markarbete/lite hoppning. Känna hur det känns inför Lördag.
Sen ska jag även hinna med Olga innan halv 10.
Torsdag: Vila eller så rider Frida honom!
Fredag: Jag och Matias åker hem tidigt.
Kommer hem vid 3, så de blir framskrittning ute, sen ett pass i paddocken,
Beroende på underlaget så kanske de blir så att vi går till grustaget och hoppar lite där.
Lördag: Hopptävling
Söndag: skrittas!
 
De kommer bli en intensiv vecka för Muppen, lyckas iallafall klämma in 1 eller 2 vilodagar.
Förhoppningsvis är han lugn på Lördag på tävlingen!
 


Framridning på en tävling i våras, piggelin Muppen!!
 
Då hoppade vi 50 cm, och våran första 70 start. Tror även vi hoppade 80 då.
De gick iaf bra, Han var inte så jätte igång och hade bara  hoppat några enstaka gånger innan.
 
Tävling förra året, duktig häst!
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0