Glad tjej!

I helgen fick jag en glad nyhet!
I början av Januari flyttar Muppen med mig till Rättvik i några veckors tid.
Kommer blir kanonkul!
Grannens häst ska bo hos oss när grannen är i USA så då får Muppen hänga på mig.
Då kommer det bli massa träningstillfällen,
och så ska jag försöka ha med honom på mina ridlektioner på skolan också.
Får se vad dom tycker om honom där uppe
 

Under tiden har är med mig ska vi även hinna gå till Travbanan här uppe och kolla
hur han reagerar. Min kompis ska även rida honom på banan en gång!
Efter dessa veckor ska han få åka hem till Ludvika igen och vila i några veckor/alternativt bli skrittad nån dag i veckan. 
Det förtjänar han efter några månader med träning!
 
En gång i tiden var världens finaste Trixa med mig till Rättvik!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0