Höstlovet

Tillbaka i Rättvik igen efter en underbar vecka hemma!
Muppen har varit piggelin hela veckan, tror det är vinterlycka.
Han går som en klocka och markarbetet i onsdags var skitkul, Shit va bra han var.
Han har fått massage efter ridning och blivit stretchad hela veckan.
Gosiga täcken och massa mat, livet kan inte bli bättre för lilla fisen!
 
 
 
Efter markarbetet kände jag att vi faktiskt kommit någonstans, vi kan faktiskt hoppa utan att rusa och med teknik, Muppen kan, och jag kan! tillsammans.
Muppen kan och det vet jag, men mamma är lite feg bara.
95 cm, vårat rekord tillsammans. och jag var livrädd!

Äh, innan sommaren SKA jag ha hoppat minst 1 meter (:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0