New in!

Igår va jag och mamma hem till min gamla kompis och hennes familj.
Då de hade ett vintertäcke jag var intresserad av, och eftersom jag är lite som jag är..
så blinka jag lite extra med ögonen, så mamma köpte de!
skönt när det blir som kallast att ha ett litet tjockare täcke.
Dock för jag betala av de i helgen..
 
vi fick även med oss ett beige't shabrak från Eskadron.
2 3-delade bett, ett anatomiskt utformat och ett som hon hade satt silikon på.
nöjd över köpen, och över en trevlig och nostalgisk kväll!
det anatomiska bettet verkade Olga gilla iallafall.
 
 
 
 
såklart fick Muppen testa täcket direkt vi kom hem, de kändes lite litet i bogen, men med spännena längst ut gick de bra.
testade även silikonbettet idag och han var lite fundersam..
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0