uppenbarelse på travbanan.

Precis kommit hem från Muppen's tidigare jobb ;)
Har varit på travbanan med flera av mina vänner när några av dom körde lopp.
riktigt trevlig kväll faktiskt.
 
Fick även en "uppenbarelse"..
Jag är HELT säker på att det var Trixa som visade sig,
mitt i en hage vid travbanan stog det en häst,
som hade precis samma teckning i ansiktet och samma utryck.

HELT sjukt, kunde inte sluta stirra.
Såg även att samma häst busade i hagen senare,
det var Trixa som visade att hon mådde bra.
och att hon orkade busa igen.
 
Gud vad jag saknar den hästen!
Och jag tror att Muppen saknar henne ibland också!
De var endå bästa vänner i 4 års tid!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0