Gårdagens uteritt.

Bestod av skritt.
Vi red mestadels på grusvägar och i början gick det riktigt bra. Jag frösökte jobba honom lite. Lite böjda spår, flytta för skänkel och gå på rakt spår samp att han skulle hålla ihop skritten, eftersom att vi hade sällskap av Camilla & Olga, så tyckte jag att vi kunde försöka gå i OLgas tempo :)
Men sen blev båda hästarna taggad. Ville helst av allt bara spriiinga. Olga stack iväg några smågånger och Muppen steppad, gick i sidledes samt var på väg att backa ner i diken..
Men för övrigt så gick det bra!
Invigde reflexjacka igår också, som jag fick i Julklapp utav Muppen *blinkblink* i lördags ;)
Den är grymt skön och varm, altså är det allt som krävs för att jag ska digga den :D
 
Idag ska jag också rida Muppen, det blior nog en uteritt idag också fast med trav också :)
 
(har problem med min dator så ingen bild..)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0