Mystur på pigga hästar!

Idag skrittade vi en längre tur i skogen med båda hästarna.
Testade mitt egengjorda bett på Muppen och jag tror han gillade de.
Ska testa det imorgon med!
 
Vi skrittade hela vägen idag, då det är lite halt och Muppen har bara brodd i trakterna.
Vi red även barbacka, och det var nog inte det bästa jag gjort på ett tag.
Kan säga att jag har ont nu!
 
När vi var påväg hem så skulle vi gå,
Men eftersom mina knän krånglar så red jag Olga.
och Matias gick med Muppen, trodde jag..
När jag kollar bak efter ett tag så sitter han på Muppen, Han har alltså hoppat upp utan pall eller någonting,
på Muppen som är 170 hög!
Knäppt!
 
Suddig mobildbild från ridturen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0