Presentation alá Frida

*jag är inte direkt någon linslus så har ingen skojjig bild att presentera mig med - haha*
 
Jag är då ialla fall Frida, Muppens medryttare :)
Jag började rida honom nu i somras och våra största äventyr hittills är:
* Ridläger inne i Sunnansjö.
* Debut på en dressyr CR tillsammans. Vi red då en LD:4a och det gick faktiskt bättre än vad jag hade förväntat mig!
 
För övrigt så har jag själv ingen egen häst. Men rider på två B-ponnys till, en vid namn Coccos som jag har ridit sen våren 2011 - våran högsta "merit" är att vi har blivit Klubbmästare inom ponny hoppningen i SuRS två år i rad ;P
Och den andra B-ponnyn heter Crim och är en 3åring som jag hjälper en vän att rida in :)
 
7 snabba om mig:
* 13 år.
* Gått på två ridskolor, ungefär..
* Har ridit privat dom senaste åren.
* Blir nästan aldrig rädd för att det ska hända mig nåt, är mer rädd om hästen/att något allmänt ska gå sönder eller bli förstört eller att någon allmän person ska komma till skada eller få en negativ syn på ridsporten..
* Gillar hästar som är en utmaning.
* Lugna stabila "perfekta" hästar / Heta, Speciella hästar med egna viljor
* Röra på mig / Sitta stilla
 
Nu kör vi på lite bilder!
 
Jag & Muppen i somras på ridlägret
 
På ridlägret.. tror de tom va första gången vi hoppade "på riktigt" :)
 
 
Nu kommer mamma/pappa hem snart å skjutsar mig till Muppis, så nu måste jag stänga ner datorn :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0