Out of order

Som sagt så är jag i Rättvik med Muppen nu.
Och vårat boende har inget internet för tillfället, dock är det inte ovanligt att det försvinner heller.
Så jag har inte kunnat skriva något.
 
Det gick superbra att åka upp hit och Muppen går nu i hagen med ardennern Euro.
Han tyckte Euro va läskig först, men nu är de kompisar.
 
I Söndags red jag till travbanan med Muppen, och det var JÄTTEläskigt..
så får väl se hur det blir med att Catrine rider honom på banan.
Igår löshoppade vi honom och det gick kanonbra, och han var superduktig,
Så snart kan vi dra igång hoppningen igen!
 
Idag red min kompis Viktoria honom, och han va superfin,
Först tyckte han det var jobbigt, men till slut släppte det.
Tror både han och Vickan har träningsvärk imorn ;)

Därför blir det en skritt tur imorgon.
Och jag skriver igen så fort skolan börjar ;)
Eller jag har tillgång till internet.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0